Produkcija ggNeNi
Proračun obcestne svetilke (premiera 2014)
Srečko Kosovel
režija: Jan Pirnat, Simona Zorc Ramovš, glasba: ggNeNi, gib: Sebastjan Starič, luč in tehnika: Jan Pirnat, kostumografija: Klavdija Jeršinovec
igrajo: Lovrenc Škoda, Tjaša Furlan, Pia Žmuc, Tea Rozman, Ana Makovec
S predstavo Proračun obcestne svetilke, Energija = člani gledališča ggNeNi mlajši sledijo Srečkovemu pesniškemu razvoju. Pri tem ne sledijo vedno kronološkemu vrstnemu redu, ampak pesmi dopolnjujejo z utrinki iz pesnikovega življenja. S tem Kosovelovo bibliografijo prepletajo z njegovo biografijo. Tako otroškim pesmicam sledi s krasom prežeta poezija v katero zareže prva svetovna vojna in čas socialne stiske za primorske Slovence, ki so postali kolateralne žrtve diplomatskih računic prve svetovne vojne in se znašli pod Italijo, v kateri se je vzpenjal fašizem. V Kosovelu, ki je v obdobju med obema vojnama bil študent prve generacije na Filozofski fakulteti, je rastel uporniški duh. Uporništvo se ni ustavilo samo pri tematiki ampak je preoblikovalo tudi pesniško obliko. Srečko Kosovel je tako sočasno s svetovnimi umetniškimi tokovi razvil sebi lasten konstruktivizem, v katerem v razbiti obliki ohranja svojo prepoznavno misel.
Srečko Kosovel se je rodil, je živel in umrl. Vendar z njegovo življenjsko zgodbo, ki je res bila kratka, ne moremo opraviti tako hitro. Njegove pesmi so v slovenski prostor vstopale počasi, prvič v večjem obsegu šele 2 desetletji po njegovi smrti. Kosovela so bralci v njegovi pesniški veličini odkrivali in razkrivali vse do 110. obletnice njegovega rojstva, ki jo obeležuje leto 2014. Tako je bil Srečko Kosovel brez lastne krivde kriv, da se je morala na novo pisati slovenska literarna zgodovina in kritika.
Na gledališče poezije vas vabimo z besedami Srečka Kosovela: »V meni se vrši velik prevrat. Ali v korist ali v škodo, ne vem. Vem pa, da je v mojem razvoju nujen in celo stopinja naprej. Kar sem delal doslej, je bilo samo iskanje, sedaj mislim, da se bom bolj približal razvojnim možnostim.«
Ljubezni (premiera 2012)
W. Shakespeare, M. Kleč, T. Williams
režija: Simona Zorc Ramovš, asistent režije: Jan Pirnat
igrajo:
Romeo in Julija (Ana Makovec, Miha Srdinšek), Tramvaj poželenja (Teja Pirnat / Tea Rozman, Aleš Starc), Vsega je kriva Marjana Deržaj (Živa Kukman, Katja Grum, Anže Knez, Matic Žmuc, Jaka Koščak), Carmina Burana, Preklete lipe tam ob poti (Teja Pirnat / Tea Rozman), Charles Baudelaire, Njej, ki je mimo šla (Matic Žmuc)
Ljubezen. Beseda raznoterih občutij. Pod drobnogledom skozi dialoge mojstrov besede. Poskusu moškega in ženskega principa razumevanja besede. Do bolečine popolnosti, ko se zlijeta drug v drugega. Kot hrepenenje, kot tragedija, kot komedija. V omnibusu smo jo zapisali z veliko začetnico.
Jadran Krt (premiera 2011)
S. Townsend (prir. G. Gluvić)
režija: Simona Zorc Ramovš, asistent režije: Jan Pirnat, kostumografija: Klavdija Jeršinovec, scenografija in glasba: Gledališče ggNeNi, tehnika: Jan Pirnat, Luka Puš
igrajo: Matic Žmuc, Živa Kukman, Aleš Starc, Katja Grum, Teja Pirnat, Miha Srdinšek, Anže Knez, Ana Makovec, Tajda Bučar, Tea Rozman
Strani duhovitih, dinamičnih, zaljubljenih, pesniško talentiranih in nevsiljivo poučnih dni iz intimnega dnevnika odraščanja bo Jadran Krt z veseljem delil z vami.